  • Data: 2005-08-22 09:20:23
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: Pako <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szlovak napisał:

    > też tak podejrzewam, i co dalej? jak się postępuje?

    Bank i numer konta masz podane BLZ to nic innego jak numer rozliczeniowy
    banku np u nas Mbank ma 19. Jezeli nie zapłacisz wystawia nakaz
    zatrzymania i pamietaj za głupie 20 euro zatrzymają cię na granicy
    niemieckiej i wsadza do aresztu, no chyba ze zaraz zapłacisz na miejscu
    + koszty egzekucyjne. Zapomnij o tym aby nie zapłacic, gra nie warta
    swieczki, tymbardzie ze rozchodzi sie o 20 euro.