  • Data: 2006-01-28 13:31:11
    Temat: Re: Mandat karny od policji (spożywanie alk. w m.publicznym)
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl> wrote in message
    news:drfibl$21i$1@news.onet.pl...

    > Który niekoniecznie on kupił. Miałem podobny przypdek tyle tylko, że mnie
    > naszedł komornik po 3 tygodniach jak upłynął termin zapłaty mandatów
    > (miałem pecha - dostałem 3). Sprawa wyglądała tak, że na wszystko miałem
    > kwity z podpisem matki :PPP Owszem kupowaliśmy na spółkę ale, że matce
    > było wygodniej brać na raty to na papierach wszystko figuruje na nią. I
    > niech taki komornik tknie mi teraz telewizor, komputer czy cokolwiek.

    Nie mam dowodu zakupu na praktycznie żadną rzecz przeze mnie posiadaną (90%
    elektroniki mam z usa od matki ;p). Czy w razie czego jak przyjdzie komoras
    (i jak w ogóle to wygląda) mogę liczyć na możliwość zapłacenia tych 100zł by
    sie oczepił?

    --
    Mateusz "amkacz" | "Jezus cię kocha"
    gg#35961 v 2467 | icq#34038532 | callto:amkacz