  • Data: 2003-12-06 15:30:44
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > Wiesz nagrywarka bez nagrywarki to nie nagrywarka.

    Doprawdy? Czyżby tylko wydawało mi się, że można nagrać płytkę przenosząc
    pliki w WinXP ?

    > To czemu nie czepiasz się Linuxa sprzedawanego z DELLem.

    Ja się niczego nie czepiam poza obłudną gadką, że sprzedaż zestawu
    sprzęt+soft jest dogadzaniem klientowi.

    > Poszukaj stacji, która sprzedaje bez i tam tankuj.

    Nie ma - nie będzie - takich.

    > No i co z tego.

    Po co wyrywasz zdania z dalszego kontekstu?

    > Zgloś to do urzędu antymonopolowego, że ZUS stosuje praktyki
    > monopolistyczne.
    > Może do każdego zestawu płatnika będą dołączać Windowsa.
    > Albo do każdej ustawy, która wymaga wydrukowania czegoś przyniosą ci
    > drukarkę.

    No i po co ta gadka, gdy pokazałem Ci, że jednak zmusza ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm