  • Data: 2021-12-21 16:44:10
    Temat: Re: Lex TVN - okres przejściowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Dec 2021 15:24:00 +0100, Cavallino wrote:

    > Czyli ile tych akcji było na rynku?

    Jakies setki mln
    https://s.tvn.pl/pdf/ogloszenie_o_utracie_odcinkow_a
    kcji_TVN_SA_i_zamiarze_ich_umorzenia.pdf

    tak dbaja o swoje interesy, ze dowody wlasnosci gubia :-)

    No dobra - to ilosc akcji razem, ile wtedy wlasciciele puscili na
    rynek to nie wiem ... ale przeciez mogli zmienic zamiary i sprzedac
    wszystko, nie bylo zakazu.

    J.