  • Data: 2021-10-27 10:52:47
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61784929$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.10.2021 o 16:52, J.F pisze:

    >Da, ale po co ich tam wieźć, skoro są nielegalnie i nie mogą dostać
    >ochrony?

    Moment, bo ja juz zgubilem watek - o co ta kłótnia ?

    Domagasz sie, aby migranci przyjezdzali oficjalnie przez przejscie, bo
    tam lepsze warunki do kontroli?
    A wpuscic chcesz tych "dobrych", czy zadnych, bo wizy nie maja ?

    Czy zatrzymales cudzoziemca gdzies w terenie i co proponujesz zrobic:

    -odwiezc na najblizsze przejscie, spisac, zdaktyloskopowac, wydalic, i
    moze Baćko przyjmie,

    -odwiezc gdzies na bagno przy granicy i powiedziec "tam idzcie" ...

    -odwiezc na granice, podstawic drabinke, bo przeciez zasieki nowe na
    granicy sa ...

    -odwiezc do jakiegos osrodka, a potem jedno z powyzszych ?

    J.