  • Data: 2011-04-20 19:46:22
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-20 14:48, Misiek wrote:

    > Pytanie bylo "jak dojedziesz...", nie "jak zrobisz przeglad.." hehehe
    > Jak cie policmajstry chyca to cieplo bedzie heh
    > Mandat za:
    > 1. brak waznego dowodu rejestracyjnego (to do przejscia, kupilem, nie
    > zdazylem prerejestrowac)

    mam 30 dni na to, a także jest zabronione ale nie uwzględniono sankcji
    za to.

    Słyszałem kilka dni temu opowieść, że facet kupił niemca i jeździł nim
    przez 3 lata nie płacąc akcyz, wszystkich tych opłat przy ściąganiu i
    kosztów przerejestrowania :) Jak go zatrzymywała policja to grzecznie
    mówił, że nie dopełnił obowiązku rejestracyjnego i słucha jaka kara za
    to obowiązuje :D Podobno żadna :D Ba! Wszystkie mandaty za radary mogą
    co najwyżej do Niemca iść xD

    Aczkolwiek historia z drugiej ręki i byłem wtedy skupiony na czymś
    innym, więc może coś pokręciłem :D

    > 2. brak waznego OC (do przejscia, zaplacic OC przed wszystkim)

    IMO OC jest ważne

    > 3. poruszanie sie pojazdem nie dopuszczonym do ruchu (brak waznego
    > badania technicznego)

    No to ciężko przeskoczyć jak coś się stanie :)

    > I punkt 3 najgorszy... jak sie upra to zawezwa lawete, odstawia na
    > parking strzezony i zaplacisz i mandat i holowanie i parking :-)

    true :(