  • Data: 2011-04-20 19:40:32
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez nie ma OC, wiec jak ma ci go dac?

    Albo ja coś mylę albo Ty... Co jakiś czas pojawia się tutaj post, że
    kupiło się polisę u nowego ubezpieczyciela a stary automatycznie
    przedłużył swoją i się zostało na siłę uszczęśliwionym 2 OC.

    Z tego co się orientuję, to ubezpieczyciel ma obowiązek przedłużyć
    polisę w przypadku niewypowiedzenia jej i niewskazania nowego
    ubezpieczyciela.

    Słowem na mój rozum samochód ma nieopłacone, automatycznie przedłużone
    ubezpieczenie OC.

    > jak dojedziesz na przeglad techniczny nie majac:
    > 1. OC

    IMO OC JEST,m tylko opłaty i prawdopodobnie kwitka brakuje :D

    > 2. waznego przegladu?

    cichaczem :D

    > Takim pojazdem nie wolno sie poruszac przeciez :-)

    oj, zaraz nie wolno... to wolny kraj :P