  • Data: 2005-05-01 20:52:22
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d537cg$sjv$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d52fid$h29$1@inews.gazeta.pl...

    > sie
    >
    > Co Ty? Jak do Ciebie napiszę przedsądowe wezwanie do zapłaty należności,
    > to przecież będzie na nim mój podpis, a nie Twój.

    Wiesz, jezeli bedzies miec dowod na to ze osoba jest Ci winna pieniadze to
    takie
    wezwanie do zaplaty stanowi tylko mily gest z Twojej strony :)

    Cofnijmy sie ciut. Dojdzmy do sytuacji gdy to zadluzenie powstalo.
    Powiedzmy ze zawarles umowe kupna, platnosc w ciagu 2 tygodni.
    Masz umowe, pieknie wydrukowana, jednak nie ma na niej podpisu
    drugiej strony. Czy to mozna uznac za dowod zawarcia umowy?

    > jezeli
    > potwioerdzenie
    > prowadzilo
    >
    > I tak pewnie zrobi. Co nie znaczy, że sam wydruk nei bedzie brany pod
    > uwagę. Jak pisałem jego moc dowodowa jest neico wyższa od zeznania
    > pokrzywdzonego.

    jak dla mnie to bezsens. Tak samo jak np okazanie w ktorym bierze udzial
    sama pokrzywdzona,
    bo to jest tylko przedstawienie sytucji przez jdna ze stron a nie
    udowodnienie winy oskarzonemu.
    Wtedy sedzia bawi sie "w Boga" decydujac o czyims zyciu przez "widzimisie"
    .
    A tak nie moze byc.

    Takie "dowody" powinny zatrzymywac sie na etapie analizy przez
    policje/prokurature, a potwierdzenie,
    w tym przypadku przez QXL'a zgodnosci wydruku (oczywiscie z podpisami,
    pieczatkami firmy) mozna uznac za dowod
    w pelnym tego slowa znaczeniu i oddac ocenie sadowi.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...