  • 1. Data: 2005-04-30 13:34:05
    Temat: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Witam
    Kupilem na allegro monitor 21' za ponad 500 zl - mial to byc lezak
    magazynowy w bardzo dobrym stanie, doszedl - wszystko ladnie, moze i jest to
    lezak ale... wszystko co jest wyswietlane rzuca cien, przez co jest nieostry
    obraz i przy tekscie szybko mecza sie oczy, z prawej strony widac smuge,
    ktora bardzo przeszkadza np. przy ogladaniu filmow.
    Na aukcji byla gwarancja na 14 dni, napisalem o tym, ze chce wymiany lub
    zwrotu pieniedzy - dostalem odpowiedz ze owszem, wie o tych bledach
    wyswietlania ale nie kwalifikuje sie to na zwrot!
    Szlak mnie trafia juz bo delikwent wogole nie napisal w aukcji ze moga byc
    jakiekolwiek wady - wszystko w idealnym stanie!
    Z gosciem nie da sie dojsc do porozumienia, ma zarejestrowana firme, jak mu
    pisze o przyslogujacym mi prawie zwrotu, gdyz kupilem monitor poza lokalem
    to zaczyna sie smiac i wypisuje jakies brednie.
    Nie mam juz sily z nim rozmawiac, bo to nie ma sensu - gdzie mam sie
    zglosic, co robic zeby odzyskac ponad 500 zl? Czy to sie kwalifikuje jako
    oszustwo i mozna do zglosic na policji? Koles jest z Olsztyna wiec dzieli
    nas kilkase kilometrow...

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-04-30 13:42:16
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    Skoro napisał, ze wiedział o wadach, to się sam podłożył pod oszustwo.
    Uświadom mu, że skoro wiedział i podstępnie zataił, to Ty po prostu
    zawiadomisz prokuraturę, jeśli nie dojdziecie do porozumienia.

  • 3. Data: 2005-04-30 13:49:10
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Na wszelki wypadek wydrukowalbym strone z Allegro,
    z ta aukcja.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-04-30 13:58:00
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

> [...]
    > Uświadom mu, że skoro wiedział i podstępnie zataił, to Ty po prostu
    > zawiadomisz prokuraturę, jeśli nie dojdziecie do porozumienia.

    Pisalem lecz do niego nic nie dociera - mysli ze jest krolem (nie
    przesadzam...)
    Czy moge isc na policje? Wydrukowalbym jego korespondencje i aukcje. Czy
    moze nie napolicje tylko...?

    --
    Kubaz

  • 5. Data: 2005-04-30 15:10:01
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy moge isc na policje?

    Mozesz isc nawet na Pogotowie i do Strazy Pozarnej.
    Zanim jednak to zrobisz, wykorzystaj wszelkie mozliwe srodki
    nie ocierajace sie o zastraszanie i stosowanie przemocy,
    by przemowic mu do rozsadku.

    Dopiero jak wyczerpiesz srodki komunikacji (wyslij mu wezwanie)
    np. na pismie za potwierdzeniem odbioru.

    > moze nie napolicje tylko...?

    Tylko co?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-04-30 17:22:57
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Mozesz isc nawet na Pogotowie i do Strazy Pozarnej.
    > Zanim jednak to zrobisz, wykorzystaj wszelkie mozliwe srodki
    > nie ocierajace sie o zastraszanie i stosowanie przemocy,
    > by przemowic mu do rozsadku.

    pisalem juz do niego, chcialem po dobroci, zmiana monitora na inny, zwrot
    pieniedzy (odposcilem juz koszty wysylki w jedna strone - 30 zl), z tym
    czlowiekiem sie nie da - mysli, ze jak mi wcisnal kit to juz po sprawie i
    tyle - nie mowie to pod wplywem emocji ale tak niestety jest

    > Dopiero jak wyczerpiesz srodki komunikacji (wyslij mu wezwanie)
    > np. na pismie za potwierdzeniem odbioru.

    w poniedzialek zadzwonie z pytaniem dlazego wiedzac o usterkach wyslal
    towar - nagram rozmowe na dyktafon zeby byl dowod bo z emailem moze chyba
    byc problem?

    --
    Kubaz

  • 7. Data: 2005-04-30 17:26:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kubaz wrote:

    > w poniedzialek zadzwonie z pytaniem dlazego wiedzac o usterkach wyslal
    > towar - nagram rozmowe na dyktafon zeby byl dowod bo z emailem moze chyba
    > byc problem?

    w ogóle to przejdź na listy polecone, a nie baw się w detektywa

  • 8. Data: 2005-04-30 18:48:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > w poniedzialek zadzwonie z pytaniem dlazego wiedzac o usterkach wyslal
    > towar - nagram rozmowe na dyktafon zeby byl dowod bo z emailem moze
    chyba
    > byc problem?

    Rób cokolwiek, co doprowadzi do ugody - ale nie dzwoń, bo to nie ma
    sensu, a jedynie utwierdza gościa w jego szaleństwie. Jeśli już chcesz
    dzwonić, to nagraj rozmowę.

  • 9. Data: 2005-04-30 19:29:49
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

> [...]
    >
    > Rób cokolwiek, co doprowadzi do ugody - ale nie dzwoń, bo to nie ma
    > sensu, a jedynie utwierdza gościa w jego szaleństwie. Jeśli już chcesz

    wlasnie o to mi chodzi, wiem ze rozmowa z nim nie ma sensu i nie mam zamiaru
    dlugo rozmawiac, chce tylko zeby potwierdzil to, ze wiedzial o usterce aby
    to nagrac

    --
    Kubaz

  • 10. Data: 2005-04-30 19:32:19
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    > w ogóle to przejdź na listy polecone, a nie baw się w detektywa

    Co mi po tym, ze wysle list polecony? On by musial mi takim samym
    odpowiedziec, myslisz ze by mu sie chcialo? On juz laske robi ze na meila
    odpowiada, zreszta nawet jakby odpowiedzial listem poleconym to co z tego?
    To byl by tylko dowod ze do mnie wyslal list a to co jest w srodku moge
    sobie sam napisac i powiedziec, ze on mi to wyslal

    --
    Kubaz