  • Data: 2022-09-15 10:38:00
    Temat: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 września 2022 o 22:39:27 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Co by w zaistniałej sytuacji zmieniło, gdyby przyjechała wózkiem
    > ręcznym, taczkami, albo wozem drabiniastym? Czy uważasz, że ocena prawna
    > jej postępku zależy od środka transportu, którym przyjechała?

    Prawna ew. w tym sensie, że takie działanie podpada wg mnie pod niepoczytalność.
    Porównaj wartość tego, co wygrzebała z tego śmietnika, z koszami samochodu - paliwo,
    amortyzacja samej fury, ubezpieczenie itp.
    A w ogóle "Grona gniewu" czytałeś? Jak nie to polecam.
    Dla zachęty anegdota - film na podstawie tej książki zaczęto wyświetlać w ZSRR,
    jako domniemaną krytykę kapitalizmu.
    Zdjęto jednak bardzo szybko, nawet po jednym dniu chyba, bo wychodzący z kina
    grażdianie
    zamiast pogardy dla USA byli pełni podziwu dla kraju, gdzie nawet zbankrutowaną
    rodzinę rolników
    stać na własny samochód...