  • Data: 2022-09-15 16:42:07
    Temat: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 września 2022 o 23:19:04 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    >. Czy ekspedientka może potraktować gazem złodzieja, który
    > próbuje uciec ze zrabowanym mieniem?

    Nie wiem jak ekspedientka ale pracownik normalnego banku za takie zachowanie
    prawdopodobnie straciłby pracę albo miał duże kłopoty.
    Na wszelkich szkoleniach antynapadowych wbija się pracownikom do głowy że mają
    grzecznie wykonywać polecenia bandyty I nie prowokować go.
    Bo i po co
    Gotówka najczęściej i takie z ubezpieczona, pracowników rola tylko taka aby zachować
    odpowiednie limity w odpowiednich szufladach wrzutni z odpowiednim czasem otwarcia
    Tak aby zły człowiek nie wziął więcej jak ustalone w procedurach/objęte
    ubezpieczeniem