eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-22 12:50:03
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Mar 2024 12:21:20 +0100, io napisał(a):

    > Korzystanie ze
    > strzelnicy może mieć różny cel. Różne przypadki są. Pewnie zdarzają się
    > tacy, co do końca życia będą ze strzelnicy korzystać i poza niej broni
    > nie użyją.

    Różne są zainteresowania, więc strzelnicą nie ma co się podniecać bardziej
    niż oglądaniem mordobicia w oktagonie, ale moim zdaniem miłośnicy jednego i
    drugiego są lekko zaburzeni.
    Z drugiej strony, mam kolegę w pracy, który trenuje tajski boks, a jest
    bardzo sympatyczny i uczynny, więc rozmaicie to może być.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com