eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-16 12:30:11
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2021 o 10:54, J.F. pisze:

    > Aaa - moze ja zle zrozumialem - 70% rabatu - zostaje 30%.
    >
    > Czyli dobrym klientom sprzedajesz po 20-21 zl,  a "poczatkujacym" po 30zl,
    > a w cenniku ... 100 zl ?

    Ja nie ale tak to wygląda w hurtowni.

    > Sposob na przyciagniecie klienta to chyba nie jest ? :-)
    > Ale moze niektorzy sie poczuja docenieni. "70% rabatu" i wroca :-)

    Nie - wszyscy wiedzę, że centy katalogowe kabli są z kosmosu i nawet w
    kosztorysy inwestorskie się daje te po rabatach. Przynajmniej w
    kosztorysach dla inwestorów z sektora prywatnego. Tak jak pisałem -
    podejrzewam, że chodzi o zamówienia publiczne, ewentualnie jakąś
    energetykę, gdzie wykonawcy są powiązani ze spółkami skarbu państwa i w
    ten sposób kasę przekaładają z "kieszeni państwowej do mniej państwowej"

    Nie;)

    --
    Shrek