eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-12 16:38:55
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 06:28, Shrek pisze:

    > A ten będzie na pewno. To że gdzieś tam tak bywa nie znaczy że to norma,
    > a po prostu że spieprzono sprawę.

    No ale też bez przesady, że "od teraz" to więzienia i areszty będą
    kuźnią kard i talentów dla Służby Cywilnej.

    > Bez znaczenia.

    Jak bez znaczenia? Albo złamał prawo, albo nie.
    A oceny moralne to już inna sprawa, każdy ma z grubsza podobne, ale w
    szczegółach już nie.

    > Ksiądz zasadniczo nie działa wbrew współczesnym
    > przepisom, a zgadzamy się mam nadzieję, że na rzecznika praw dziecka się
    > nie nadaje.

    Ale jakiś konkretny, czy tak w ogóle?
    I dlaczego się nie nadaje, bo nie ma dzieci? Są i tacy co mają.