  • Data: 2005-01-28 19:18:34
    Temat: Re: Kiedy nalezy sie znizka OC ??
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 18:15:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W wypadku ubezpieczenia pakietowego nie stosuje się zniżek z tego co wiem.
    > Stąd dziwne jest to co piszesz. Jeśli płaciłeś w pakiecie, to długotrwałość
    > bezkolizyjnej jazdy wcześniej nie ma znaczenia i nie mogą się czepiać
    > wadliwości tej informacji we wniosku ubezpieczeniowym.
    >
    > Natomiast jeśli jednak u Twojego ubezpieczyciela w pakiecie uwzględniali to,
    > to niestety zasłanianie się wprowadzeniem w błąd przez agenta wobec braku
    > racjonalnych tego dowodów nie na wiele się zda.

    Chyba coś pomieszałeś i sporo."Pakiet Ubezpieczenia Komunikacyjnego
    OC/AC/NW " to ubezpieczenie ze zniżką/jest tańsze od ubezpieczenia
    "odzielnego"/ a ponadto stosuje się do samochodów o "określonym wieku".W
    pakiecie stosuje się wszystkie należne zniżaki i obniża ogólna sumę
    ołaty.Za Pakiet płaci sie za cały rok z góry i nie dzieli na
    części.Dywagacje pytającego są delikatnie mówiąc tylko dywagacjami.Firmy
    ubezpieczeniowe mają przecież rejestr ubezpieczonych i wszystko tam można
    sprawdzić.Każda korporacja ubezpieczeniowa ma swoje warunki ubezpieczenia
    ,które w określonym zakresie mogą być różne ale nie mogą byc sprzeczne z
    ustawą
    JanuszHr