  • Data: 2022-07-21 09:31:52
    Temat: Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jul 2022 08:52:53 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
    > Zgadza się.

    > Ok.

    > Rozumiem. Myślałem że sprzedawca spełnia rolę gwaranta.

    gwarant jest wpisany na karcie gwarancyjnej :-)

    > Hmm, to wychodzi na to że odpowiednia będzie ta broszura -
    > https://files.dahua.support/Przydatne%20pliki/Og%C3%
    B3lne%20Warunki%20Gwarancji-Dahua%20CEE.pdf

    > Pewnie wysłali do Wa-wy, terminu w tej broszurze nie widzę żadnego.
    > Czyli najszybciej pewnie będzie skontaktować się z serwisem bezpośrednio
    > (o ile się da).

    Sprobowac mozna.
    Obawiam sie tylko, ze zrobią kiedy zrobia, i nie wczesniej.
    Terminami sie przejmowac nie będą.

    O ile w ogole próbują naprawiac, czy tylko ekspertyze zrobią
    "naprawa nieoplacalna/niemozliwa".
    I zacznie sie zalatwianie zwrotu pieniedzy/wymiany towaru ..
    moze juz sie zaczela ..

    J.