  • Data: 2011-04-26 18:42:46
    Temat: Re: Jeszcze o pierwszenstwie - ciekawostka
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1104261911310.2764@quad>:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^
    ~~~~~~~~~~~~~~
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > IMHO nie.
    > A przynajmniej nie do końca.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zakaz skrętu nie zmienia pierwszeństwa.
    > Taki szczegół :>

    Taki szczegół, że pisał również o znaku STOP, a ten jakby jest
    odpowiednikiem A-7 (albo takie A-7 i/lub D-2 -- nie chce mi sie sprawdzać --
    powinno być umieszczone wcześniej

    > Przy znakach A-7 i B-20 *NIE BEZ POWODU* jest jawnie wymieniony
    > fakt zmiany pierwszeństwa przez te znaki.

    W takim razie przyznaję, że nie rozumiem do czego pijesz, skoro mowa o tym
    podkreślonym ^^^^, bo podkreślone dodatkowo ~~~~~ również w świetle Twojej
    wypowiedzi jest lekko bez sensu.

    Chyba, żeby przyjąć, że skoro są na jednym słupku, to ponieważ D w alfabecie
    (i rozporządzeniu) występuje po B, to jednak uznać należy, że taki układ
    znaków nie zmienia pierwszeństwa (znak B), tylko stanowi/przedłuża
    pierwszeństwo (znak D)

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz