eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaponia: Zakaz małżeństw jednopłciowych niesprzeczny z konstytucją › Re: Japonia: Zakaz małżeństw jednopłciowych niesprzeczny z konstytucją
  • Data: 2022-06-20 19:47:27
    Temat: Re: Japonia: Zakaz małżeństw jednopłciowych niesprzeczny z konstytucją
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2022 o 19:34, Akarm pisze:

    > Według pisiorów i konfederatów

    Ja bardzo dobrze wiem co jest w/g pisiorków i konfederastów :)

    > I nie ma sensu zajmowanie się prasówkami głąba zaśmiecającego grupy
    > dyskusyjne.

    No nie wiem... nawet "nasze" Ministerstwo Edukacji i Nauki jest innego
    zdania :)
    Ja tylko zrobiłem falstart z ćwiczeniami praktycznymi. I to za darmo :)

    https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/walka-z-dezi
    nformacja-i-weryfikacja-tresci-publikowanych-w-media
    ch-spolecznosciowych--rusza-ogolnopolska-kampania-ed
    ukacyjna-fakehunter-edu
    20.06.2022

    "W odpowiedzi na potrzebę walki z dezinformacją Ministerstwo Edukacji i
    Nauki, GovTech Polska, Instytut Badań Edukacyjnych i Polska Agencja
    Prasowa realizują ogólnopolską kampanię informacyjną FakeHunter-Edu. W
    ramach inicjatywy powstaną materiały wideo dotyczące fake newsów,
    scenariusze zajęć oraz ćwiczenia praktyczne."

    Pozdrawiam
    Piotr