  • Data: 2010-09-14 13:53:28
    Temat: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-09-2010 o 17:17:43 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Hmmmm - abstrahujac od wszystkiego, to ja bym nie chcial, zeby kazdy z
    > ulicy
    > mogl przyjsc do mojego operatora/banku etc. i - podajac sie za mnie -
    > rozwiazac zawarte przeze mnie umowy, narazajac mnie na pozbawienie
    > potrzebnych uslug, dostaw czy zaplaty kar umownych.

    Widzisz mowimy o przypadku rozwiazywania umowy ZA KOGOS, a nawet nie
    rozwiazanie tylko doreczenie pisam. To pewna roznica. Na pismie musza byc
    dane osoby rozwiazujacej umowe oraz cos takiego jak numer identyfikujacy
    abonenta :) A te trzeba znac , zwlaszcza ten numer. Bez tego potraktuja to
    jako pismo nieprawdilowa zlozone i albo wyrzuca albo wezwa do uzupelnienia
    danych.

    leon