  • Data: 2010-09-15 10:19:57
    Temat: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i6q3rc$6kj$1@news.onet.pl...

    > Jeśli rozdajesz wszystkim dookoła swoje PITy, to cóż ...
    > Bo trudno mi wyobrazić sobie, skąd ktoś miałby znać dane z Twojego
    > zeznania podatkowego.

    Hmmmm - NIP, adres - wszystko to maja moi kontrahenci, wszystko to tez jest
    do wyczytania w bazie REGON.
    W zasadzie do szczescia potrzeba tylko nru PESEL, czyli generalnie niewiele.
    Nie jest to moze nuumer publiczny, ale nie jest takze jakos tajny.
    A wartosci liczbowe przychodu, itp. w owej "korekcie" sobie mozna wpisac z
    glowy.

    Pozdrawiam
    SDD