    From: przypadek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak złozyć pozew przeciwko ubezpieczycielowi
    Date: Mon, 7 Dec 2009 05:43:10 -0800 (PST)

    On 7 Gru, 13:50, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Pozwij właściciela lasu, a nie ubezpieczyciela. Jak on sobie załatwi
    > ze swoim ubezpieczycielem, to już jego sprawa. Warunki jego OC nie
    > powinny Cię interesować. Ważne jest, czy zarządca lasu odpowiada za
    > szkodę, co nie jest oczywiste, jak widzisz.

    Nie wiem generalnie co stoi za takimi radami, chyba tylko liczenie na
    głupotę ubezpieczonego. Ubezpieczony ma w swoim ubezpieczeniu OC (a
    może jest to nawet w ustawie?) że musi o każdych roszczeniach
    powiadomić ubezpieczyciela więc ostatecznie ubezpieczyciel zapewni mu
    ochronę prawna albo sam wstapi do procesu wiec wyjdzie na to samo.
    Ubezpieczony musialby byc ostatnim kretynem, zeby tego nie zrobic albo
    zeby bez zgody ubezpieczyciela zawrzeć umowę, chyba tylko na to można
    liczyć...