  • Data: 2005-11-14 08:14:47
    Temat: Re: Jak wykończyć Radio Maryja - czy to zadziałałoby?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sat, 12 Nov 2005 13:33:30 +0100,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> screamed:

    > Wiesz... Trudno mi ocenic czy bardziej szkodliwe spolecznie jest RM, czy
    > takie na przyklad MTV, czy TVP.

    MTV i TVP nie sieją antysemityzmu. I mnie to już wystarczy. Kropka.

    > Pozatym jezdzas samochodem kilka razy zadalem sobie trud posluchania
    > audycji w RM (i to tych politycznych, bo rozance sobie odpuscilem) i
    > jakos na prawde nie bylo tam nic szkodliwego, a na pewno nie w takim
    > stopniu w jakim wielu ludziom sie wydaje.
    > Mysle ze wiele glosow przeciwko RM plynie od osob ktore RM nigdy nie
    > sluchaly, ewentualnie jakies tam "smaczki" w mp3 sciagne z interentu.

    Musi za mało/nie te audycje.

    http://www.radiomaryja.pl.eu.org/

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:13:20 user up 10795 days, 21:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    And on the seventh day, God wrote documentation (in Ark of the Covenant).