  • Data: 2005-11-16 22:58:33
    Temat: Re: Jak wykończyć Radio Maryja - czy to zadziałałoby?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "
    Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi. Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu
    dosrajcie proszę. Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawisły i podły. Jaki znak mój -
    krwawe gały. Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego
    skurwysyna. Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada. Żeby mu okradli garaż, żeby
    go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się
    córka z czarnym, i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa
    Polaka.
    "
    :)

    --