  • 1. Data: 2007-04-13 19:22:38
    Temat: Re: Jak wygrac z korporacją - POMOCY!
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    On 13 Kwi, 12:29, "Mlynek" <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam grupowiczów,
    >
    > 1. Pracowałem dla korporacji w oparciu o umowę agencyjną.
    > Musiałem zarejestrowac działalność gospodarczą
    > Korporacja wystawiała w moim imieniu faktury.
    > 2. Umowa została rozwiązana
    > 3. Musi nastąpić rozliczenie ale...
    > a) umowa zawiera zapis, że w przypadku rozwiązania umowy będzie
    > wypłacona kwota MNIEJSZA lub WIĘKSZA w zależności od sytuacji
    > b) Korporacja chce bym teraz ja wystawił f-rę na kwotę MNIEJSZĄ bo
    > inaczej nie mogą mi przelać pieniędzy
    > c) Ja się z tym nie zgadzam, uważam że powinna być kwota WIĘKSZA,
> [...]

    Ja bym wystawił wiekszą (ta mi należną) jesli ma być koniec to
    współpracy. Można przecież wystawić fakture korygującą.
    Oczywiście opłaca Ci się to w przypadku gdy firma jest wypłacalna (w
    takim wypatku istnieje tyklo kwestia czasu odzyskania srodków).
    Ps. możesz przekleić/pisać odpowiedni punkt umowy?
    .