  • Data: 2002-06-05 11:09:33
    Temat: Re: Jak uniknšć straty samochodu firmowego?
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > W porę? To znaczy? Bo wiesz, przychodzi chop i mówi ,,ja chcę od was
    > 100tysięcy''... A oni ,,nie mamy, spółka pada'' tak?

    W porę to znaczy w ciagu 14 dni od trwałego zaprzestania płacenia długów.
    Problem jest potem w udowodnieniu, czy termin został zachowany czy nie -
    kończy sie na ryciu dokumentacji, bo jesli zaplaciłes chocby 10 zł kazdemu z
    dłuzników, to nie mozna powiedzieć ze trwale zaprzestałes płacenia długów,
    co nie zmienia faktu ze utraciłeś tzw. płynność finansową.

    --
    TOM
    The Bastard -> LAN/MAN and NT/W2k/LINUX/MAC/NetWare Admin From Hell