  • Data: 2024-03-15 09:24:53
    Temat: Re: "Irlandzcy" Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-03-2024 o 09:13, A. Filip pisze:

    > Czy jeśli FBook miałby w regulaminie np "przestrzeganie zasad współżycia
    > społecznego" to miałby prawo zlikwidować konto podając że zostały
    > złamane _całkowicie_ bez podania uzasadnienia dopóki się [...] nie
    > zaciągnie do sądu "w Irlandii" ?
    >
    > Regulaminy typowo mają (także) takie "gumowe wory" że powołanie się na
    > nie (całkowicie) bez uzasadnienia dla mnie powinno być praktyką
    > niedozwoloną. IMHO FBook mógłby wymyślić prostą procedurę
    > "arbitrażową" (tanią ale nie darmową) żeby "byle bot" kończył
    > na uzasadnieniu wygenerowanym prawie automatycznie.
> [...]

    dlatego napisałem, że to inna rzecz, czy nie ma niedozwolonych rzeczy w
    regulaminie. A takie zakazy, które w zasadzie nie wiadomo czego dotyczą
    są moim zdaniem niedozwolone. Bo tak na prawdę nie wiadomo co wolno, a
    czego nie wolno. Jednak zaczynamy od początku, ktoś zawarł umowę, a
    następnie jednostronnie zmienił warunki.

    --
    http://zrzeda.pl