  • Data: 2002-08-20 13:19:53
    Temat: Re: Internet i ograniczenia...
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik wrote:

    > OK - w moim przypadku przekroczyłem tą wartość (15GB) w 15dni. Obecnie
    > transfer ograniczyli mi z
    > 512 Kbps do 32Kbps i tak będzie do końca miesiąca - potem wraca do normy aż
    > do kolejnego przekroczenia 15GB.

    regulamin to przewiduje?
    poza tym w kwestii formalnej,
    przecież to nie Ty wprowadziłes do sieci dane których wielkość
    przekroczyła 15 GB, tylko wysłałeś żadanie przesłania tych danych na
    Twój dysk ;)

    a co mówi regulamin?

    > W umowie nie mam mowy o tym że muszę płacić całość bez względu na wszystko,
    > a gdy są problemy z siecią mogę składać reklamację po której zmniejszają mi
    > wartość abonamentu za kolejny miesiąć uwzględniajać braki w dostępie do
    > netu.

    imho powinieneś złożyć reklamamację,
    chyba, że wszystko jest zgodnie z regulaminem

    > Czy ktoś mi może pomóc?

    myślę, że ktoś sie znajdzie

    > Pozdrawiam

    wzajemnie