    Subject: Re: Impressum na stronie www
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 28 Apr 2021 19:32:42 +0200

    W dniu 2021-04-28 o 17:10, Monika Głowacka pisze:

    > Tak, że to martwe prawo. Mało kto tego przestrzega. Nie ma doniesień
    > prasowych, że jakiegoś internautę lub blogera z tej ustawy ukarali.

    Na wielu stronach nie ma też wymaganych danych z art 21 ustawy
    o swobodzie działalności (a osoby prawne mają jakiś tam swój artykuł
    zobowiązujący do podawania kapitału itd)
    A w jeszcze innych przepisach jest obowiązek podawania pewnie innych rzeczy.
    Brakuje tylko numeru buta.
    Kiedyś był taki przepis, że na pieczątce firmowej musi być REGON.
    Ale zapomnieli, że nie ma obowiązku posiadania pieczątki :-)

    Mnie tam specjalnie nie dziwi, że to martwota.

    > piszą, że youtuberzy dla fiskusa są firmą.

    Tu da się skubnąć znacznie więcej niż za brak informacji na www,
    to i zainteresowanie większe ze strony fiskusa.