  • Data: 2022-01-18 07:22:23
    Temat: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji? [OT]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja do Partii nigdy nie należałem. Nie wiem jak Ty, ale jeśli to była ta
    > od "towarzyszy", to było to na tyle dawno, ze spokojnie można Ci
    > wybaczyć tę głupotę. Z tym, że niezbyt pochlebnym jest, że się tym
    > popisujesz.

    Czy nazwanie kogokolwiek towarzyszem oznacza, że przypisuje mu się
    przynależność do Partii (jaka by ona nie była)?
    A co, jeśli ktoś ma na myśli towarzysza broni na ten przykład?
    A czy jest towarzyszem członek towarzystwa (dowolnego) dla drugiego członka?
    Czy takie podejście jak Tomasika (nie wiem jak tytułować, Pan,
    Towarzysz, Kolega, Jakiś Kmiot?) nie oznacza jakiejś wady nabytej w
    procesie indoktrynacji?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: