  • Data: 2022-01-22 18:39:00
    Temat: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam pojęcia, oddałem do naprawy ("gwarancyjnej" w moim rozumieniu - czy w Polsce
    używa się zwrotu "naprawa rękojmiana"?),
    wypełniając ten sklepowy formularz
    Naprawili (3 tygodnie, w tym święta i Nowy Rok), po trzech dniach od odebrania znów
    niesprawny, znów odwiozłem do sklepu i tu
    stanowiska moje i sprzedawcy się różnią (chcę wymiany na nowy egzemplarz lub na
    urządzenie innego producenta z oferty sklepu lub
    zwrotu mi ceny, a sprzedawca chce dokonać kolejnej naprawy).

    -----