  • Data: 2007-11-09 21:03:18
    Temat: Re: Ile kasy sie należy?
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fh231j$e7v$1@pepin.polanet.pl...

    > A czy to nie jest tak, że jak ktoś ma wspólnotę to nie ma znaczenie po ile
    > małżonkowie zarabiają przy podziale majątku?

    wedle prawa jest jak napisal johnson, ale wtedy musisz sie bujac przed sadem,
    placic za rozprawe, czekac itd itp

    natomiast, logicznie rzecz biorac, nalezy ci sie tyle ile wlozyles, czyli tak
    jak ja napisalem, oboje pracowali, ona zarabiala wiecej, wiec i wkladala we
    wszystko wiecej, przynajmniej w teorji, jesli ma sie to odbyc szybko i
    bezbolesnie, to musza sie dogadac miedzy soba, i takie rozwiazanie wg mnie, nie
    jest krzywdzace dla obu stron, a jak sie na to nie zgodza to walka na noze przed
    sadem