  • Data: 2008-07-17 09:58:58
    Temat: Re: Hipoteza - Geremek degenerat społeczny
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g5n4go$3b1$1@news.onet.pl...

    > A tak w ogóle dziwne jest, że BG - wyznania mojżeszowego przecież - a
    > uroczystości pogrzebowe rozpoczną się mszą w Kościele Katolickim.
    >
    > L.

    On jest podobno protestantem (kosciol augsburgski, czy jakos tak). Ale oni sami
    swoi, zawsze razam http://www.polonica.net/Album/tn_narada_jaruzel.html
    Kościół zawsze stał po stronie reżimu władzy i szedł z władzą pod ręke, nigdy po
    stronie narodu. http://www.polonica.net/Album/tn_magd17.html

    --
    boukun

    "Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się nie
    podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone