  • Data: 2008-07-16 14:42:15
    Temat: Re: Hipoteza - Geremek degenerat społeczny
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g5kugt$s4e$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czy sprawia wam satysfakcję dyskusja z tym sciewrewm. Ta menda nie wie ile
    > trwają badania krwi denata. Dajcie sobie siana
    >
    > grzech

    Będą lepsze jaja. Najpierw Geremkowi poświęcą specjalne sale w sejmie i PE,
    wywieszą jego portrety
    w urzędach, dyplomaci wszystkich krająw połączą się w bólu na powązkach, a
    dopiero później zrobi się go pijakiem. Wtedy każdy pijak, który spowoduje
    wypadek samochodowy po pijaku będzie mógł się jeszcze za to domagać honorów.

    Zientarskiego od razu zbadali i podali informację. Brodacza nie badali? To
    podobno rutynowe badanie przy KOLIZJACH, nie mowiąc o wypadkach ze
    skutkiem śmiertelnym.
    DOŚĆ TYCH KŁAMSTW!
    --
    boukun

    "Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się nie
    podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone