  • Data: 2008-07-16 17:15:33
    Temat: Re: Hipoteza - Boukun - ktoś całkowicie normalny...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 18:19
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5l702$2aa$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Niemożliwe. Takie rzeczy to tylko w Erze.. :P

    Nie, on jest normalny. Po prostu będzie pozywał niedługo za antysemityzm.
    Pokaże sądowi potem -- ,,o, wysoki sądzie, jak te szmaty z psp mnie,
    biednego zaszczutego Żyda, od nienormalnych zwyzywały''. Przecie z Niemcami
    też już się procesował coś w tym temacie, że go wywalili z Niemiec i że to
    antyżydowski atak na niego. Niestety tak już jest, że są normalni Żydzi, a
    są też tacy, jak on, co będą chcieli wykorzystać wrażliwość sądów na
    niby-antyżydowskie posunięcia.

    --
    Tristan