    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie można mailowo zgłosić podejrzenie o przestępstwie
    Date: Tue, 15 Jun 2010 16:23:26 +0200

    W dniu 15 czerwca 2010 15:58, Maddy pisze:

    > W jaki sposób? Mają za podejrzanym o niecne myśli chodzić non stop czy
    > może go profilaktycznie przymknąć?

    Nie wiem, zapytaj jakie są działania policji, może Ci powiedzą.
    Może też Ci powiedzą, jak zajmą się sprawą którą zgłoszę, emisja
    fałszywych ogłoszeń celem wyłudzenia pieniędzy w ogłoszeniach.
    Jak Cie ten temat ciekawi, to myślę że masz szansę poszerzenia wiedzy,
    na pewno dobrym kierunkiem jest kierowania pytań do osób którzy się tym
    zajmują.

    > Te wszystkie dzieci to sieroty żyjące na ulicy, czy mają jakiś rodziców?

    Część tak część nie. Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej i ciekawi Cie
    ten temat, myślę że są możliwości aby sobie odpowiedzieć na takie pytania.

    > Rodzicom to nie przeszkadza czy może im o tym nie powiedziałeś (kryjesz
    > zboczeńca???)?

    Mylnie wyciągasz wnioski.

    > Namawia Twoje dziecko na spotkania? Z tym możesz iść na policję. Na co
    > czekasz?

    Widzisz, właśnie reaguje i nie pozostaje obojętny, w porównaniu do
    Twojego podejścia. Na ulicy nie liczysz się tylko Ty, ale i też ludzi
    dookoła.

    > Nie widzę.
    > Nie mam pojęcia jak wygląda osoba która ma zamiar kogoś zgwałcić.
    > Tzn. mogę sobie wyobrazić jak wygląd 5 minut przed gwałtem, ale wtedy to
    > albo sam interweniujesz albo nici z zapobiegania.

    No widzisz, też myślę że brakuje i wiedzy/świadomości i też wyobraźni.
    Ale z takim nastawieniem, aby widzieć tylko swój czubek nosa, nikim się
    w ogóle nie interesować i być wszędzie anonimowym, to się nie dziwię, bo
    samo takie zachowanie ogranicza wrażliwość międzyludzką.

    > Podejrzewam, że sąsiad chce mi ukraść samochód - już dwa razy pytał jak
    > się nim jeździ, podziwiał wyposażenie i mówił, że też taki by chciał ale
    > chwilowo nie ma kasy. I tak jakoś patrzał lubieżnie na tą moją kijankę.
    > Mam lecieć na policję?

    Mnie się nie pytaj, ale na pewno nie jest za późno abyś potrafiła sobie
    odpowiadać na takie pytania. Jedni potrafią i potrafią podejmować
    odpowiednie i odpowiedzialne decyzje, inni mniej.

    > Kolego, zamiast biernie obserwować jak jakiś zboczeniec się przystawia
    > do dzieciaków na podwórku, idź do rodziców tych dzieci. Powiedz też temu
    > gościowi, że widzisz co robi. Zrób coś zamiast biadolić, jaka to policja
    > niedobra, bo Ci na słowo nie wierzy, że ktoś złym wzrokiem patrzy.

    Ale o czym ty w ogóle piszesz? Jakie biadolenie na policję? skąd sobie
    wymyśliłaś moje bierne zachowaniu? Przecież to Ty piszesz o braku wiedzy
    i niemożności podjęcia decyzji, pytasz jak masz się zachować.

    > Skoro chcesz zapobiegać a nie karać to do roboty.

    Powiedz co sobie.

    > Policja ma zajęte ręce tymi co już zamiar wprowadzili w czyn.

    I tu się mylisz. Nie wiesz co znaczy zapobiegać, nie wiesz bo pytasz jak
    ma to wyglądać, nie wiesz że również się zapobiega.

    > Masz szanse zapobiec nieszczęściu a tylko biadolić potrafisz.

    Dziękuję za pozwolenie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?