  • Data: 2010-06-15 13:58:57
    Temat: Re: Gdzie można mailowo zgłosić podejrzenie o przestępstwie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-06-2010 14:44, Piotr M pisze:

    > Ale nie chodzi o karanie, tylko o nie dopuszczenie do nieszczęścia.

    W jaki sposób? Mają za podejrzanym o niecne myśli chodzić non stop czy
    może go profilaktycznie przymknąć?

    > Zgłosić podejrzenie.

    Czego podejrzenie?

    > Ale nie tylko chodzi a zagaduje, namawia, częstuje cukierkami, proponuje
    > spacer, spotkania, itd itd. Niby wszystko legalne i dozwolone i
    > normalne. Tylko jest jedno ale, po co on to robi i wszyscy wiedzą.

    Te wszystkie dzieci to sieroty żyjące na ulicy, czy mają jakiś rodziców?
    Rodzicom to nie przeszkadza czy może im o tym nie powiedziałeś (kryjesz
    zboczeńca???)?

    Namawia Twoje dziecko na spotkania? Z tym możesz iść na policję. Na co
    czekasz?

    Nie wiesz??? Naprawdę myślisz, że molestowanie dzieci może nie być
    ścigane bez wniosku ofiary?
    Jak się dzieciak nie poskarży to ok?

    > A po czym Ty widzisz?

    Nie widzę.
    Nie mam pojęcia jak wygląda osoba która ma zamiar kogoś zgwałcić.
    Tzn. mogę sobie wyobrazić jak wygląd 5 minut przed gwałtem, ale wtedy to
    albo sam interweniujesz albo nici z zapobiegania.

    Ale jak wygląd np. dzień wcześniej - żebym zdążyła iść na policję a oni
    mi uwierzyli, że nie mszczę się na byłym chłopaku co mnie rzucił, i
    zdążyli zareagować - to nie mam pojęcia.

    > Pewnie po tym samym. Masz podejrzenie i masz
    > naturalny odruch aby przeciwdziałać nieszczęściu.

    Podejrzewam, że sąsiad chce mi ukraść samochód - już dwa razy pytał jak
    się nim jeździ, podziwiał wyposażenie i mówił, że też taki by chciał ale
    chwilowo nie ma kasy. I tak jakoś patrzał lubieżnie na tą moją kijankę.
    Mam lecieć na policję?

    Kolego, zamiast biernie obserwować jak jakiś zboczeniec się przystawia
    do dzieciaków na podwórku, idź do rodziców tych dzieci. Powiedz też temu
    gościowi, że widzisz co robi. Zrób coś zamiast biadolić, jaka to policja
    niedobra, bo Ci na słowo nie wierzy, że ktoś złym wzrokiem patrzy.
    Skoro chcesz zapobiegać a nie karać to do roboty.
    Policja ma zajęte ręce tymi co już zamiar wprowadzili w czyn.
    Masz szanse zapobiec nieszczęściu a tylko biadolić potrafisz.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813