  • Data: 2004-09-29 18:09:20
    Temat: Re: Faktura droga elektroniczną?
    Od: "PK" <p...@w...itserwis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tak.

    > od 1 maja faktura nie musi byc podpisywana - przez odbierajacego, a w
    > przypadku uslug telekomunikacyjnych ani przez odbiorce ani przez
    > podmiot ktory ja wystawil

    Od 1.05.2004 nie musi być podpisu wystawcy i nabywcy na żadnej fakturze.

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania
    faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 97,
    poz. 971)

    PiotrK