    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dwie działki i rów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 12 Aug 2022 21:25:29 +0200

    On Fri, 12 Aug 2022 20:58:21 +0200, anna wrote:

    > No to niech próbują.

    nawet nie zauwazysz kiedy zabiora, jak im przyjdzie ochota :-)

    > Rów ma szerokość ok. 2m a szerokość działki to ok 4. Coś koło tego.

    Ale dlaczego piszesz "dzialka Y nalezy do dzialki Z" ?
    Osobna dzialka jak rozumiem ...

    > Rów to konkretny jeden nr działki wg KW (w zasadzie dwa bo ciągnie się do
    > góry i jest tam kolejna działka ze swoim numerem - jak wspominałam)

    Ty patrzysz po swojemu - rów to działka Y, taką masz wpojoną wiedze.

    A geodeta patrzy po wspolrzędnych, wyznacza granice działki, i g* go
    obchodzi jakis rów :-)

    J.