    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Thu, 27 Feb 2003 13:08:17 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@n1-137.elartnet.pl

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3kl4p$558$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Alek"
    >
    > Przepraszam... czy próbujesz nazwać takiego np. statystycznego profesora
    (3
    > fakultetów) przygłupem tylko dlatego, że używając do pracy naukowej
    > komputera i modemu dał się wpędzić w pułapkę 0-700?

    HAHA :D Rozumiem, że pisał pracę o pornografi albo szukał crack'ów do
    programów?

    > Dlaczego osoba będąca (w tym przypadku) lekarzem i filozofem powinna być
    > zobowiązana do posiadania wiedzy na temat:
    > - prawa i regulacji usług telekomunikacyjnych,
    > - technologii teleinformatycznych,
    > - znajomości taryf połaczeń telefonicznych,
    > - dziesiątek innych szczegółów, które w życiu codziennym i zawodowym nie

    > jej do niczego potrzebne?

    Z tego samego powodu dla którego te osoby są zobowiązane do znajmości prawa.
    Patrz też na analogię z samochodem, którą raczyłeś wyciąć.

    > Czemu uważasz, że każdy oszukany jest przygłupem? Dlatego, że nie zna
    > zawiłości współczesnej techniki telekomunikacyjnej?

    Nieznajomość prawa nie powstrzyma zamknięcia Cię, jeśli złamiesz prawo.

    > Ciekawe jak będziesz śpiewał, gdy któregoś pięknego dnia na usługach
    > audiotekstowych oszuka się ktoś z Twojej rodziny?

    Kwestia wychowania rodziny :) Jakoś rodzice się na mnie nie skarżą :D, choć
    korzystałem z modemu przez ponad 2 lata. Nie było problemu. Słowem: Chcieć
    to móc.

    > Kiedyś także i Ty będziesz miał kilkadziesiąt lat na karku, kiepski wzrok,
    > przytępiony słuch i też klikniesz na TAK. I nie będziesz słyszał pisków
    > modemu tłukącego co kilka sekund impuls. A wzrok polepszy Ci się dopiero
    > podczas czytania rachunku z TPSA... I chyba nie będziesz zadowolony, że
    > musisz płacić 3zł +VAT miesięcznie ze swojej emeryturki tylko dlatego, że
    > nie chcesz mieć nic wspólnego z 0-700...
    > Zastanów się trochę.

    Jak będę stary, ślepy to prowadząc samochód rozjadę Cię na przejściu dla
    pieszych. Nawet się nie zatrzymam, bo moja głuchota nie pozwoli mi usłyszeć
    twojego ciała obijającego się o maskę. Wybaczysz i usprawiedliwisz mnie?
    Ty też się zastanów.

    Alek