  • Data: 2003-03-24 15:44:24
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To po co te lamenty nad biednymi userami, co to mają problemy ze
    > słowem pisanym? Jeśli komuś sperma uderza do łba i klika co
    > popadnie, żeby obejrzeć gołe dupy, to niech za to płaci.

    Wiesz, moja znajoma sciagala sobie WinRar'a z xx strony.
    Przy okazji otrzymala pytanie, czy chce zainstalowac
    "Twoje ulubione strony".Zakladam, ze wiesz co bylo w srodku.
    Poza tym drugi dialer chcial sie zainstalowac samoistnie,
    bazujac na bledzie programowym w IE.
    Wiec gdzie ta Twoja "spermista" analogia, pomijajac
    fakt ze to kobieta?Nikt tez nie jest jasnowidzem.

    > Wiesz, ja prosty człowiek jestem i nie bardzo rozumiem takie
    > analogie, ale może tym razem mi się uda? Wyjaśnij mi tylko, co
    > miałeś na myśli, bo w szkole mnie tego nie nauczyli, a i kilka lat
    > już minęło od ostatniej lekcji, gdzie miałem mówić "co autor miał na
    > myśli", więc mimo starań nie rozumiem powiazań...

    To oznacza tylko, ze jestes "prostszy" niz myslisz...

    > Dla ułatwienia dodam, że użytkownik płaci za korzystanie z zasobów
    > serwisu, czyli oglądania gołych panienek, a jest to większy konkret,
    > niż oglądanie gołych półek w sklepie.

    Tak oczywiscie, szczegolnie kiedy nie wie o tym, ze placi
    za cos czego nie chce i nie jest swiadom.

    Tylko, ze noz wyglada jak noz