  • Data: 2013-11-28 22:34:00
    Temat: Re: Czy tu prawo nie działa wstecz?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hikikomorisan wrote:

    > Jak ci ktos sra na wycieraczke, to sie nad nim litujesz u
    > wyprowadzasz sie?

    To nie jest dobry przykład.

    > Co znaczy "bezkolizyjnie"?

    Tak żeby nie śmierdziało i nikt nie zamarzł
    z powodu braku ogrzewania, bo nie mógł palić węglem.
    Tak najogolniej.

    > Czyli jaki?

    No własnie taki jaki jak piszecie.
    Ogłoście, że od jutra (albo za pięć lat) wszyscy mają się myć
    codziennie albo mieć zdrowe zęby. Realne?
    Niby nie potrzeba wielkich inwestycji a się nie uda.

    > No dobrze, a jak mnie na cos nie stac - to co? Ktos sie nade mna
    > lituje? Zem biedny i w zwiazku z tym,...

    Może są rzeczy, które są dofinasowane przez państwo z których korzystasz?