  • Data: 2020-10-19 13:01:26
    Temat: Re: Czy to jest mowa nienawiści i dyskryminacja? [Wolność (słusznego) słowa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > To mogę linkować czy nie?
    >
    > W Ikieji pracownik cytował Biblię (Stary Testament).

    Przy nie "sam z siebie ni z gruszki ni z pietruszki" tylko w reakcji na
    "niestandardowe" (nie wynikające bezpośrednio z działalności podstawowej
    lub przepisów prawa) działania pracodawcy promujące LGBT. Jak dla mnie
    to powinno stanowić *bardzo dużą* różnice (prawną).

    IMHO To działania pracodawcy (IKEI) dały podstawę/usprawiedliwienie do
    użycia tych "homofobicznych" cytatów ze Starego Testamentu.
    Sprawa w sądzie pracy o zwolnienie przez "cenzorów IKEI" się zakończyła?

    --
    A. Filip