eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to będzie antysemityzm karalny? [Kraków: Mezuza rabina v. dyrektor JCC] › Re: Czy to będzie antysemityzm karalny? [Kraków: Mezuza rabina v. dyrektor JCC]
  • Data: 2021-12-05 21:53:57
    Temat: Re: Czy to będzie antysemityzm karalny? [Kraków: Mezuza rabina v. dyrektor JCC]
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź pod uwagę, że on tam wszedł. Gdyby zabrał i poszedł dalej, to byłby
    > problem. Ale chyba ludzie z tego domu są w stanie z grubsza ocenić, kto
    > wchodzi.

    nie widzimy czy zabrał, może poprawił, może tego w ogóle tam już (bądź jeszcze) nie
    było
    bo nagranie takie dosyć niespecjalne, jak dla mnie to mógł np. ulotkę wyciągać albo
    gumę
    do żucia zdrapywać

    bez kontekstu i innych informacji/dowodów ten materiał jest praktycznie
    bezwartościowy

    ale jeżeli przyjmujemy za pewnik że to wtedy i to on, to zaczyna się robić ciekawie