eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy poseł PO w opozycji ma prawo do takiej wolności słowa jak poseł Lepper (SO)? › Re: Czy poseł PO w opozycji ma prawo do takiej wolności słowa jak poseł Lepper (SO)?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy poseł PO w opozycji ma prawo do takiej wolności słowa jak poseł
    Lepper (SO)?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 9 Sep 2021 11:57:36 +0200

    On Thu, 09 Sep 2021 10:53:55 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > No ja przepraszam! *Prawomocny* wyrok zapadł już w UE :-)
    > Jeśli taki wyrok był "drobnym" naruszeniem standardów UE to przyznam
    > ci rację bez problemu. Jeśli był "ciężkim" naruszeniem standardów UE
    > to nie potrafię przyznać ci racji.

    Ale wyrok dotyczyl starego przestepstwa, ktore powinno byc sadzone
    wedlug starego prawa, obowiazujacego w chwili popelnienia
    przestepstwa.
    Co prawda KK opisuje wyjatki.

    Tylko ze ... prawo chyba nie uleglo zmianie :-)

    Ewentualnie mozna argumentowac, ze przepis stal sie niewazny wraz z
    wejsciem przepisow z traktatu stowarzyszeniowego.
    Ale to bylo w 2004 :-)

    J.