  • Data: 2022-06-25 11:23:26
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2022 o 08:48, cyklista pisze:

    > Więc zdradź nam ile już spraw takich było zrobione przeciwko google i
    > jak to żeście im serwery pozajmowali sprawdzając to wszystko :),
    > przecież od wielu lat fotografują nam wszystkie obiekty i zdradzają
    > wszystkim służbom na świecie

    Lepiej - robert tłumaczył, że generalnie jak ktoś ci podróbki sprzeda to
    nie ma sensu nic robić, bo jak ktoś rzeczywiście świadomie popełnia
    oszustwo to po prostu powie, że on nie widziała i nic mi się nie da
    zrobić, bo oszustwo jest przestępstwem umyślnym, a podejrzany przecież
    wyraźnie powiedział że się nie da. Tak jak ze stirlitzem i pomarańczami.
    No chyba że fotografuje - to wtedy szpieg!

    > To bardzo dobrze pokazuje jak działa zasada :dajcie mi człowieka a
    > pragraf się znajdzie"

    Z drugiej strony jak pójdziesz na kulsonariat zgłosić wykroczenie czy
    przestęstwo to okaże się że w zasadzie bardzo ciężko, żeby tym czynom
    przypisać znamiona czynu zabronionego;)

    ^H^H^H^H^H^H^H^;)

    --
    Shrek