  • Data: 2009-12-03 09:31:27
    Temat: Re: Czy musze udostepniac piwnice?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 23:18:02 -0800 (PST), gr napisał(a):

    > Nie zabłysnął, ale podał najrozsądniejsze rozwiązanie problemu.
    (...)

    Więc niech firma, która ma z tym problem, rozwiąże sobie go w taki sposób.
    Obawiam się jednak, że oni nie użyją brzeszczotu ale otworzą piwnicę
    zwykłym łomem, a potem już nie da się jej zamknąć. Ja natomiast nie mam ani
    siły, ani ochoty ani czasu na to, żeby schodzić do piwnicy i siłować się z
    kłódką. EOT.

    --
    best regards,
    scream