  • Data: 2006-04-23 19:42:33
    Temat: Re: Czy można tu zrobić garaże... ??
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw musicie zacząć od decyzji o warunkach zabudowy lub wypisu z planu
    > miejscowego jeśli jest.
    > Ale sprawa będzie bardzo trudna.
    > Mogą być kłopoty z:
    > - instalacjami biegnącymi pod trawnikiem

    Z tego co się orientujemy to pod trawnikiem akurat nic iść nie powinno.

    > - odległością od okien

    Czy jest to w jakiś sposób uregulowane prawnie ? jaka powinna być odległośc
    ?
    Gdzie tego szukać ?

    > - wydziałem ochrony środowiska
    > - strażą pożarną
    > - jeśli chodnik ma być zwężany to może są plany poszerzenia jezdni - i
    > wtedy o garażach zapomnij

    Nie, nie, tak zadecydowała wspólnota, że chodnik będzie zwężany
    gdyz będzie kładziona kostka brukowa, chodnik będzie węższy, ale
    wygodniejszy.

    > To tak na pierwszy rzut oka. W każdym razie należałoby zacząć od wizyty w
    > urzędzie gminy i zapytania czy to wg nich w ogóle możliwe.

    Ok, tylko czy do gminy wystosować pismo, co w nim w ogóle zawrzeć, prosić o
    pokazanie
    planów przestrzennego zagospodarowania. Znając urzędasów to jeśli pójdę i
    zapytam
    to powiedzą poprostu: "Panie, nie da rady".
    Ale jest jeszcze jedna opcja, zakładając że mam wykupione mieszkanie, bo
    mam, wykupiłem
    je z jakimś tam % terenów należących wokół bloku. Czy ktoś jest mi w stanie
    wskazać
    gdzie ten mój kawałek leży ? Może akurat tam zrobiłbym sobie garaż, he, czy
    mam prawo
    sobie wybrać co jest moje i nikomu nic do tego.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Winnicki