  • Data: 2013-10-11 19:04:59
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l3955r$rmr$1@news.task.gda.pl...

    >>> http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Jak-Rostowski
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html
    ?ticaid=111751
    > Wynacz robert ale pierniczysz...

    Wybaczam

    > Takie literalne interpretowanie prawa jst klasycznym sposobem na
    > upierdolenie kogos nisko przy samej ziemi...
    >
    > zdaj sobei sprawę że w RP przy naszym skrajnie popierdolonym prawie
    > podatkowym KAZDEGO moża udupć potrzebna jest tylko odrobina dobre znaczy
    > zlej woli urzedasów. Zapamiętaj to KAŻDEGO...
    >
    > Zacznijmy od tego że wątpie czy jest jeden prawnik w polsce który zna
    > aktualne prawo podatkowe i inne prawa związane z przesiębiorczością. Tego
    > nie może nikt znać bo to coś jest tak zagmatwane że nawet ci co je piszą
    > nie wiedzą co siedzi w kodeksach i co jest aktualne.

    No i prokurator warunkowo umorzy postępowanie ewentualnie albo sąd
    uniewinni. Zauważ, że w artykule napisano, że oni zawsze tak świadomie źle
    liczyli, tylko dotąd się nikt nie czepiał. Bo przecież nie da się zrobić
    grochówki bez boczku przykładowo. A to jest właśnie wybitnie kryminogenne
    podejście, bo inny przedsiębiorca chcący konkurować z tym barem albo musiał
    też kombinować, albo zaliczał padakę. I kolejni przedsiębiorcy uczyli się
    tego, że nie da się legalnie.

    A ja myślę, że jak najbardziej się daje legalnie, tylko troszkę mniej się
    zarobi. Bo dopłata jest do wyrobów jarskich. Nie ma zakazu dawania mięsa,
    tylko nie dopłaca sie tych 40%. A - jak wynika z artykułu - właściciel baru
    od lat oszukiwał i przedznaczoną na jarskie rzeczy dopłątę brał również na
    boczek i inne tego typu rzeczy. Udawała sie to tak wiele razy, że jak go
    złapali, to aż do dziennikarzy poleciał ze skargą, jak to może być, zę
    kradł przez tyle lat, a tu nagle ktoś twierdzi, że nie wolno.

    Przeczytaj ze zrozumieniem nawet sam artykół podlinkowany. Państwo dopłaca
    40% wskazanych w rozporządzeniu produktów, zaś oni robili po swojemu (...)"
    Ponieważ rozporządzenie w sprawie dofinansowania barów mlecznych zakłada
    dotacje do produktów jarskich, wszystkie lokale rozliczały kapustę,
    ziemniaki, warzywa czy przyprawy z bigosu, żurku, rosołu, pomidorowej czy
    krupniku. Tak było od lat."(...) Czyli downioskuo dotacje zamiast wpisać
    wartość tych wymienionych w rozporządzeniu produktów, to wpisywali całą
    wartość produktów. I nie pisz mi, że to jest skomplikowane. Masz faktury
    nma zakup, to spokojnie mozesz sobie policzyć, ile kosztowała zakupiona
    przez Ciebie kapusta, czy inne wymienione w rozporządzeniu produkty. Potem
    jedziesz procentowo wkłąd dotowany z wkłądem niedotowanym razy sprzedaż.
    Ale wóczas mniejsze dofinansowanie Ci wyjdzie i w tym tkwi szkopół, a nie w
    skomplikowaności prawa.