  • Data: 2003-04-04 16:43:55
    Temat: Re: Część wynagrodzenia z umowy o dzieło
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dorota" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b6kbm0$58m$1@foka.acn.pl...
    > Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane opinie. Dla uściślenia - pracodawca
    > wyraźnie proponuje umowę o dzieło, a nie zlecenia.
    > Dotychczasowa umowa o pracę na czas nieokreslony zostanie zastąpiona umową
    > przedłużaną co na 3 m-ce (ok. 50% dotychczasowej pensji) + umowa o dzieło
    > (50%).

    A kto wypowiada warunki pracy i płacy, pracodawca, czy też kazał wam napisać
    podanie o zwolnienie, a potem was jeszcze raz zatrudni.
    Jak cię potem zwolni to zapomnij o odprawie.
    Jeżeli tak to wygląda to ja bym się nie zgodził, bo mi to wygląda na to, że
    za miesiąc i tak wylecicie tylko odpraw już nie będzie musiał wam płacić.
    Zdecydowanie jestem przeciw.