  • Data: 2003-04-04 16:26:05
    Temat: Odp: Część wynagrodzenia z umowy o dzieło
    Od: "dorota" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane opinie. Dla uściślenia - pracodawca
    wyraźnie proponuje umowę o dzieło, a nie zlecenia.
    Dotychczasowa umowa o pracę na czas nieokreslony zostanie zastąpiona umową
    przedłużaną co na 3 m-ce (ok. 50% dotychczasowej pensji) + umowa o dzieło
    (50%).

    Dorota

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6jtuo$rmr$...@i...gazeta.pl...